вътрешна несветеща реклама
Във всеки бизнес нуждата от реклама придобива все по-голямо значение. В условията на нарастваща конкуренция, борбата за вниманието на клиентите е въпрос на оцеляване. Рекламните бюджети на компаниите обхващат все повече канали за разпространение на информацията, а техният избор е обект на точен анализ и избор. Това, което остава задължителен елемент от рекламната стратегия на фирмите, е както външният вид на търговските обекти, хотели, заведения, молове, банки, обществени и бизнес сгради, така и интериора (вътрешното оформление), от който клиентите черпят преки впечатления за нивото и стандарта на компанията, предлаганите стоки и услуги, храни, напитки, обслужване и др.
Вътрешната реклама е система от различни елементи със своите качества и специфика. Един голям раздел от нея са вътрешните несветещи рекламно-информационни елементи. Те имат следните предимства спрямо вътрешните светещи рекламни съоръжения:
– по-изгодни са финансово, по-евтини, както за изработка и монтаж, така и за експлоатация. Те не съдържат осветителни части, не се нуждаят от електрозахранване и не консумират ежедневно електроенергия. По-лесни са за поддръжка и експлоатация;
– приложението им, особено в интериора е напълно оправдано, тъй като се позиционират на осветени места и нямат нужда от собствено осветление. Поради факта, че рекламните елементи изпълняват своята функция през периоди, в които са пред погледа на клиента, т.е. в работно време, когато обичайнана осветеност (естествена или изкуствена) на обекта е достатъчна, те са видими и забележими;
– вътрешните несветещи елементи успяват да придадат на интериора определена визия. Напримар при обзавеждане в старинен стил те се оказват често по-подходящи от светещите реклами, които биха контрастирали на останалите части от обзавеждането. Несветещите рекламни елементи могат да бъдат изработени с определен изглед и материали, които да хармонират със стила на мястото.
– бърза смяна на информацията върху тях. Тогава, когато е необходима бърза промяна на рекламната или указателната информация върху табелите, една преработка е напълно възможна, експедитивна и сравнително евтина за клиента.
Вътрешната несветеща реклама може да съдържа указателни табели, алуминиеви рекламни елементи, снап-рамки, реклами от плексиглас, реклами от метал, дърво и др. Всички тези материали позволяват както икономични рекламни решения, така и луксозна изработка, за да пасне на нуждите и изискванията на клиентите.
Ние, Вайпърс БГ(vipers.bg)сме екип от професионалисти, ангажирани както с цялостни рекламни решения за вашия хотел, магазин, заведение и др., така и с изработката на допълващи елементи към вече съществуващата реклама. Опитът ни в различни сфери позволява да предоставяме гъвкави решения, изцяло съобразени с техническите норми и изискванията на клиента. С различни комбинации от материали можем да съставим вариантни оферти, които да отговарят на определения бюджет, като удовлетворяват съответните нужди.
Свържете се с нас на:
Вайпърс БГ (vipers.bg): тел:+359 897891238, e.mail: vipers@ abv.bg(гр.София, Божурище ул.“Осми март“3).
Важно е да изложите своите изисквания максимално детайлно – размери, местоположение, цветове и др. Ние ще представим възможностите за изработка и монтаж. Ще получите оферта, която ще обсъдим като варианти спрямо различните параметри. Стремим се изработката и монтажът да бъдат извършени максимално експедитивно и съгласно възможностите на клиента, за да не нарушават нормалната работа в обекта, да не притесняват клиентите и персонала. Изберете професионалните решения на ВАЙПЪРС БГ!